H e l l o!

I'm Lala Rahim. Blogger based in Malaysia. Just a girl who never stopped to appreciate the beauty above me.

View my complete profile


For advertising, collaboration, sponsorship, event coverage, product review etc, kindly reach me at lalarahim@hotmail.com


H e l l o!

I'm Lala Rahim. Blogger based in Malaysia. Just a girl who never stopped to appreciate the beauty above me.

View my complete profile

For advertising, collaboration, sponsorship, event coverage, product review etc, kindly reach me at lalarahim@hotmail.com

Saat terluka

by - August 27, 2014

Ada masa masa memang aku rasa gampang tahap macam apa hentah.

Kau tahu mengapa?

Aku dah terbiasa luka berdarah
Hati aku dah mula ranap
Sayap aku hampir patah
Rasa aku mahu punah
Aku ingin segera lesap

Saat aku terlupa yang aku ada Tuhan.
Saat aku terlupa yang aku masih punya iman.
Jadi terus terus aku begini.

***

Mungkin kebencian telah menang meragut hati mudanya
Lalu dia menjadi buta mencari cinta di sisi kanan kirinya
Ditepis-tepis benci disuruh pergi

"Tuhann rangkullah dia. Tengok-tengokkanlah jiwanya yang sudah lecur itu. Pasti bisa Tuhan sahaja yang mampu ubati ". - reblog via gadispianist (credit)

About The Author

Malaysia Blogger. Assistant Producer at Bernama News Channel. Bachelor's Degree holder in Communication, Universiti Putra Malaysia.

You May Also Like

0 comments